Tehnologie

Prezentare generală

AdPlatform este platforma Httpool Cross Channel si reprezinta cea mai buna o solutie pentru campaniile de promovare.

Platforma Httpool oferă putere reţelei sale de site-uri secondary premium. AdPlatform ajuta publisherii la managementul, optimizarea şi schimbul de bannere. Advertiserii pot folosi platforma pentru execuţia campaniilor de tip Cross Channel si Cross Device.

AdPlatform - Platforma Cross Channel si Cross Device

AdPlatform permite efectuarea campaniilor de promovare pe mai multe canale, de la Display şi Video la canale de mare impact, Engagement și Social.

În plus, AdPlatform permite livrarea reclamelor, tuturor publisherilor, atât locali, cât și globali, pe desktop și mobile.

AdPlatform - Platforma Cross Channel si Cross Device

AdPlatform - Social Media

AdPlatform include un instrument pentru publicitate pe Facebook. Caracteristicile sale avansate au rolul de a asigura eficiența și confortul managementului campaniei, precum și pentru a permite obţinerea celui mai mare ROI pentru agenții de publicitate.

Principalele caracteristici ale instrumentului Social Media AdPlatform:

  • Crearea de permutări ale anunțurilor
  • Segmentarea audienței în funcţie de sex, vârstă, categorii de interes, etc.
  • Gestionarea automată a campaniei
  • Optimizarea în grupurile de anunțuri
  • Analiză avansată a grupurilor de segmente
AdPlatform - Social Media

Impresii vizibile

Din 2008, AdPlatform contorizează strict impresiile vizibile a reclamei. Prin acest procedeu platforma ajută agenții de publicitate să economisească, în medie, 35% din bugetul alocat promovării online.

Impresiile vizibile devin un standard al industriei și o parte a inițiativei "Efectuarea de măsurători face Sens" ( 3MS ). Este o inițiativă a IAB, ANA și 4A. Aceştia s-au angajat să definească indicatorii media digitale pe toate dispozitivele.

 

Impresii vizibile

Interacțiuni

AdPlatform măsoară orice tip de interacțiune în cadrul anunțului, cum ar fi redarea video, localizarea celui mai apropiat magazin, vizualizări ale galeriei, a catalogului de comandă, etc. Tipul de interacțiune depinde de obiectivul campaniei de promovare și se aplică pentru formate de anunțuri Rich Media.
 
Interacțiunile sunt foarte valoroase pentru:
  • Awareness - oferă brandului o rată de interacţiune ridicată.
  • Generarea de conversii - scurtează calea către realizarea conversiei.
  • analiza preferințelor clienților dvs.
Interacțiuni

Tehnologii integrate licențiate și surse de audienţă